čtvrtek 28. června 2012

Promoce 26.6.2012


V úterý 26.6. jsem měla slavnostní promoci k ukončení mého studia na vysoké škole. Pět let jsem navštěvovala Vysokou školu hotelovou v Praze. A najednou je všechno u konce a přede mnou se otevírá nová fáze:-) Pořád si nějak nemůžu zvyknout, že už nechodím do školy... Promoce byla samozřejmě nejvetší událostí pro mou rodinu. Pyšná maminka (a asi i její přítel:-), dojatá babička s dědou... Doprovod mi samozřejmě dělal přítel a pozvala jsem i jeho rodiče, ke kterým mám velmi blízko. Jsem moc ráda, že u toho všichni byli. Podporovali mě po celou dobu studia a bez nich bych to asi nedokázala:-) Jak vidíte dostala jsem krásnou kytici růží. Bílé růže jsou mými nejoblíbenějšími květinami a udělaly mi obrovskou radost. 
 
A hádejte jaké jsem dostala dárečky. Od maminky jsem dostala dlouho vysněný krémový šál od Louis Vuitton. Od přítele srdíčkový korálek na svůj Pandora náramek a od jeho rodičů korálek ve tvaru dýňového kočáru s Popelkou. A také orchidej. Mám ty květiny moc ráda a snad už se mi i vede je pěstovat:-) Od babičky s dědou jsem pak dostala stříbrnou památeční minci.




Měla jsem trochu dilema, co si mám vzít na sebe, protože počasí si tyhle dny dělá co chce. Nakonec jsem si vybrala puntíkaté šaty značky Speeckless s tylovou spodničkou a zdobené růžovou mašlí, které jsem si přivezla z Ameriky (na cestu metrem jsem si vzala ještě přes ramena jednoduchý černý světřík s 3/4 rukávy na knoflíčky zn.New York Company). Celý outfit jsem ozdobila perličkovým náhrdelníkem a náušnicemi (z CA). Na nohy jsem obula své oblíbené lakované lodičky (zn.BSTL). Vlasy jsem si spletla do jednoduchého copu na stranu.


Na promoci jsem se také poprvé v životě líčila podle videa:-) trochu risk, ale nakonec to dopadlo celkem dobře. Hlavní roli hrály bílé, tmavě hnědé a šedé oční stíny. Líčení je insipirováno lookem Jessiky Alby a vytvořila ho Promise Phan, která je podle mě naprostou vizážistickou umělkyní. Na jejím kanále na youtube najdete milion přeměn inspirovaných nejen celebritami. Především ale zjistíte jaké zázraky mohou udělat barvy:-) 


Líbí se vám líčení? Malujete se také někdy podle videí nebo návodů?
A jaké máte rády(i) květiny? :-)

13 komentářů:

  1. Blahopřeju a obdivuju přívěsek s Popelkou. Promise Phan je neuveřitelná kouzelnice a přála bych si ji mít doma :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Promise by chtěl doma asi každý:-) Pokaždé si myslím, že mě už nemá čím překvapit a nakonec přeci jen:-)

      Vymazat
  2. To líčení je moc pěkné. A ty šaty se mi taky líbí. :) Slušelo ti to! :) A dostala jsi skvělé dárky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší! :) Je fajn mít v ruce ten diplom, co? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Ani nevíš, jak jsem ráda, že to mám za sebou:-)

      Vymazat
  4. Strašně ti to sluší :)))

    http://sakfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to slušelo, ještě jednou gratuluji!
    Učesala jsi si moc hezky vlasy a ten krémový šál je opravdu nádherný. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Slušelo Ti to :)) ..když nad tím tak přemýšlím..často na podobná videa koukám, ale abych se přímo podle něho nalíčila, to ne..zajímavý :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. I just found your blog and I think it is amazing.I will come again for sure If you want we could follow each other? If you want just follow me and send me your link on lavieenrose.blog8@gmail.com and I will follow you immediately
    http://liliemarlen.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji všem za hezké komentáře!!!
    Thank you everyone for the nice comments:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Misi:-) Moc ti to na fotkach slusi:-) pekny obleceni a krasny ruze!!krasny!:-) a uzasny darecky jsi dostala:-) super:-) Misa P.:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...